27 Haziran 2013 Perşembe

 İNCELEME

Codemaster'ın yayımladığı ve yarış severlere sunduğu Grid'in ilk oyunu 2008 de çıkmış ve Need for Speed serisini zorlamış hatta geçmişti. İlk oyundan farklı olarak bu oyunda grafikler ve diğer dış Dünya'da gelişen hadiselerin ayrıntısına daha çok girilimiş grafikleri iyice zorlamışlar yeni oyun stilleri oluşturulmuş ve en önemlisi multiplayer modu gelmiş.

Codemaster'ın diğer oyunlarını oynayan biri olarak söylüyorum arkadaşlar ben codemaster'ın yaptığı oyunlar diğer araba yarışı oyunlarıyla kıyaslanamayacak güzel Gran Turismo'yla çekişebilecek bir oyun. Daha önce Dirt serilerini bitirdim sizede tavsiye ederim. Evet arkadaşlar oyuniçi görüntüler aşşağıda yer almaktadır ve onun hemen altında indirme linkini veriyorum size torrent dosyası halinde. Bağlantıya tıkladığınız zaman Zamunda'ya gideceksiniz nasıl üye olacağınızı anlatmıştım ve torrentin ne olduğundan bahsetmiştim isterseniz bi göz atın TIKLA.



Burdan indirebilirisiniz. İyi eğlenceler.
TIKLA

Sayfa geldikten sonra sarıyla gösterdiğim yere tıklayın indirecektir. Torrent programınız olması lazım.

0 yorum:

Yorum Gönder

Beni takip et Takıl Bana